nexo Subiekt

 

Subiekt nexto program doskonale wspomagający obsługę sprzedaży zarówno w małych jak i średnich firmach. Cechuje go wielka elastyczność jeśli chodzi o branżę firmy oraz szeroki zakres funkcjonalności. 

Nasz nowy produkt zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników.

  

nexo s male

Subiekt nexjest częścią InsERT nex– zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również systemy księgowe: 

Rachmistrz nex(księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego) i Rewizor nex(pełna księgowość).

 

Stanowiska i rozszerzenia
Insert nexmożna zakupić oraz rozszerzać o 1 lub 3 stanowiska pracy.

 

Najważniejsze możliwości Suiekta nexo:
-pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych
-pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ, korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury, faktura pro forma, faktura sprzedaży z wielu magazynów
-rozbudowany system zamówień - każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu
-kartoteka asortymentu - towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece
-kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM
-prowadzenie elastycznej polityki cenowej - możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży
-obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup
-kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane)
-rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki)
-prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe
-rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych)
-automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych
-pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexi Rewizor nex

  

Najważniejsze możliwości Subiekta nexo PRO :
-Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań
-zaawansowane pola własne do obiektów systemu
-definiowanie własnych raportów i wydruków
-korekta kosztu dostaw
-sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie, rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych
-możliwość realizowania pojedynczego zamówienia wieloma wydaniami, a jedno wydanie może obejmować pozycje z różnych zamówień
-widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia”
-widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu” oraz „Asortyment na zleceniach” do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców
-możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy)
-rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty
-możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo)
-obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru
-obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego)
-możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich)
-rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD)
-sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie)
-sesje rozliczeniowe – narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami 

 

Copyright © 2019 Lambda-IT Oprogramowanie dla firm. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.